Práce se zákazníky i potencionálními zákazníky je důležitým faktorem úspěchu každého podnikání. Plastové karty představují velmi užitečný nástroj, jak můžete své zákazníky získat a také udržet. Karty lze uplatnit v různých formách těchto systémů: zákaznické karty, věrnostní karty, klubové karty, dárkové karty, členské karty a další.
Podle toho do jakého systému je potřeba karty implementovat a k jakým účelům budou sloužit, podléhá jejich design, funkční prvky a personifikace karet. Věrnostní a zákaznické karty jsou nejčastěji opatřeny magnetickým proužkem nebo čárovým kódem, pro rychlou identifikaci zákazníka. Modernější řešení přináší bezkontaktní nebo kontaktní čipové karty. Údaje o zákazníkovi mohou být přenášeny přímo uvnitř karty, pokud se jedná o čipovou kartu s interní vlastní pamětí. Ve věrnostních a zákaznických mohou být využity i čipové bezkontaktní klíčenky. Jako novinku můžeme představit velmi zajímavé řešení identifikačního média – KeyfobCARD. Jedná se o plně potisknutelnou čipovou klíčenku. Kompaktní medium může být jednoduše zavěšené na klíče a přitom disponovat vzhledným designem a logem, personifikovaným číslem, atd.
Výroba věrnostních a zákaznických karet je poslední fází při aplikaci celého systému. Jedná se o „zhmotnění“ dosud nehmatatelných služeb. Karta je prakticky jediným hmatatelným důkazem, že jsme členy nějakého programu nebo systému.
Věrnostní a zákaznické karty
Věrnostní a zákaznické karty jsou opatřeny personifikačními prvky – číselná personifikace, čárový kód, magnetický pruh, čipové karty. Tyto prvky zajišťují sběr dat o zákazníkovi, jeho nákupním chování a aktuálním objemu nákupů. Takto získaná data jsou velmi cenná a pomáhají firmám reagovat na potřeby zákazníků. Věrnostní a zákaznické systémy jsou vyznačovány take sběrem bodů za nákupy, které držitel karty uskuteční. Tyto body může směnit za některý z dárků.
Rádi vám s grafickým návrhem věrnostních a zákaznických karet pomůžeme a poradíme.
Klubové a členské karty
Plastové karty, které není nutné většinou opatřovat personifikačními prvky. Důležitý je vyvedený a pěkný design, který je jednotný pro všechny karty. Klubová karta většinou nárokuje držitele k procentuální slevě při koupi zboží při předložení.
Rádi vám s grafickým návrhem klubových a členských karet pomůžeme a poradíme.
Výroba plastových karet - věrnostní, zákaznické, klubové, dárkové karty. Potisk a personifikace čárovým kódem, magnetický pruh, čipové karty. Moderní plastové karty.
Práce se zákazníky i potencionálními zákazníky je důležitým faktorem úspěchu každého podnikání. Plastové karty představují velmi užitečný nástroj, jak můžete své zákazníky získat a také udržet. Karty lze uplatnit v různých formách těchto systémů: zákaznické karty, věrnostní karty, klubové karty, dárkové karty, členské karty a další.
Podle toho do jakého systému je potřeba karty implementovat a k jakým účelům budou sloužit, podléhá jejich design, funkční prvky a personifikace karet. Věrnostní a zákaznické karty jsou nejčastěji opatřeny magnetickým proužkem nebo čárovým kódem, pro rychlou identifikaci zákazníka. Modernější řešení přináší bezkontaktní nebo kontaktní čipové karty. Údaje o zákazníkovi mohou být přenášeny přímo uvnitř karty, pokud se jedná o čipovou kartu s interní vlastní pamětí. Ve věrnostních a zákaznických mohou být využity i čipové bezkontaktní klíčenky. Jako novinku můžeme představit velmi zajímavé řešení identifikačního média – KeyfobCARD. Jedná se o plně potisknutelnou čipovou klíčenku. Kompaktní medium může být jednoduše zavěšené na klíče a přitom disponovat vzhledným designem a logem, personifikovaným číslem, atd.
Výroba věrnostních a zákaznických karet je poslední fází při aplikaci celého systému. Jedná se o „zhmotnění“ dosud nehmatatelných služeb. Karta je prakticky jediným hmatatelným důkazem, že jsme členy nějakého programu nebo systému.
Věrnostní a zákaznické karty
Věrnostní a zákaznické karty jsou opatřeny personifikačními prvky – číselná personifikace, čárový kód, magnetický pruh, čipové karty. Tyto prvky zajišťují sběr dat o zákazníkovi, jeho nákupním chování a aktuálním objemu nákupů. Takto získaná data jsou velmi cenná a pomáhají firmám reagovat na potřeby zákazníků. Věrnostní a zákaznické systémy jsou vyznačovány take sběrem bodů za nákupy, které držitel karty uskuteční. Tyto body může směnit za některý z dárků.
Rádi vám s grafickým návrhem věrnostních a zákaznických karet pomůžeme a poradíme.
Klubové a členské karty
Plastové karty, které není nutné většinou opatřovat personifikačními prvky. Důležitý je vyvedený a pěkný design, který je jednotný pro všechny karty. Klubová karta většinou nárokuje držitele k procentuální slevě při koupi zboží při předložení.
Rádi vám s grafickým návrhem klubových a členských karet pomůžeme a poradíme.
Dárkové karty
V posledních 2 letech zažily dárkové karty (sety) velký boom především na západě. K nám se tyto karty dostaly teprve nedávno a přitom se jedná o velmi důmyslný nástroj, který vám zajistí finanční prostředky za zboží, které jste přitom zatím ani neprodali.